פרויקט ראשון לציון

פרויקט ראשון לציון

ראשון לציון, היא העיר הרביעית בגודלה בישראל, ונמצאת בתנופת פיתוח תמידית ובניה של שכונות חדשות. הגורם המרכזי לגדילתה של העיר הוא היותה אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים ברחבי הארץ, נתון שמביא לעליית מחירים מתמדת. בשל ההתפתחות העירונית המתמדת, עתידה להפוך ראשון לציון לעיר השלישית בגודלה בישראל.
במאי 2022 אושר על ידי הממשלה קו המטרו M1, על מנת שיחבר וייתן מענה למרכזים משמעותיים במטרופולין. בתחומי העיר עתיד לעבוד קו המטרו הארוך ביותר מאזור השרון ועד רחובות בו ייהנו תושבי ראשון מ -7 תחנות שישרתו את מרכז העיר, תחנת ראשונים, נחלת יהודה, בית החולים אסף הרופא וצריפין. קו המטרו M1 יעבור בסמיכות לקרקע המשווקת על ידי חברת נובה נדל"ן בראשון לציון.
חברת נובה נדל"ן היא חברת פיננסים ונדל"ן אשר משווקת קרקעות בראשון לציון במחירים אטרקטיביים ונוחים, עבור אלו שרוצים להשקיע בקרקע בעלת פוטנציאל הרווח מהגבוהות ביותר.
בדרום מזרח העיר, סמוך לקניון ראשונים, משווקות בימים אלה קרקעות במחיר אטרקטיבי במיוחד, שמהוות המשך טבעי להתרחבות העיר לכיוון דרום מזרח.
רכישת קרקע חקלאית מהווה אפיק השקעה מניב, למעשה נחשב לאפיק בעל התשואות מהגבוהות ביותר בשוק הנדל"ן. ראשון לציון זו עיר מבוקשת. בין אם תקנו זכות לדירה או משרד ולבסוף תמכרו ובין אם תמשיכו לתהליך הבניה ותהפכו לבעלים, אתם מרוויחים.
עוד פרויקט משמעותי אשר נבנה בימים אלה במערב ראשון לציון, מעיד על התפתחות העיר כולה ועל עליית ערך הנדל"ן המשמעותית המתרחשת בעיר ועתידה להמשיך גם בשנים הבאות- מתחם ה-1000, אשר נמצא במרחק הליכה מחוף הים. אחד מן המיזמים המיוחדים ביותר שידע שוק הנדל"ן הישראלי. אשר עתיד להיות המטרופולין הגדול ביותר בישראל שישתרע על 1,000 דונם בלב גוש דן, במיקום מרכזי ונגיש, קרוב לצירי תנועה מרכזיים ובסמוך לאזורי בילוי אטרקטיביים. המתחם צפוי לאכלס כ- 5,500 יחידות דיור לצד כ- 1,700,000 מ"ר של שטחים המיועדים לתעסוקה, מסחר ולא פחות חשוב: פנאי ובילוי .
אם גם אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בצורה חכמה ובטוחה, צרו קשר עוד היום עם המומחים של חברת נובה נדל"ן ואנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך!

פרויקט ראשון לציון
נגישות